Oproep Klantenpanel

GEZOCHT: DEELNEMERS KLANTENPANEL

Kennemer Wonen streeft naar continue verbetering van haar dienstverlening. Om te weten wat er bij onze huurders leeft en wellicht tot nieuwe inzichten te komen, organiseren wij in mei een klantenpanel. De mening van u als huurder, is heel belangrijk voor ons. U maakt gebruik van onze dienstverlening en kunt ons helpen onze dienstverlening te verbeteren.

Wij zijn op zoek naar 15 huurders die mee willen praten over vier situaties waarin u contact kunt hebben met Kennemer Wonen. Dit zijn situaties waar u als huurder van Kennemer Wonen mee te maken kan krijgen of waar u mee te maken heeft gehad. Het huurderspanel duurt ongeveer 2,5 uur. Uw inzet belonen wij met een VVV-bon ter waarde van € 20, -.

Waar gaan we het over hebben?
Tijdens het klantenpanel komen er vier situaties aanbod namelijk:
- Woning verlaten / woning betrekken
- Klachtenafhandeling
- Planmatig onderhoud
- Huurbetaling

Vooraf wordt het verloop van de werkprocessen in deze vier situaties aan u uitgelegd. Groepsgewijs bespreekt u met andere huurders wat u hier van vindt en wat volgens u beter of anders kan. Na een toelichting en rondvraag maken wij een samenvatting van de voorstellen. Wij nemen de input vanuit het klantenpanel mee, als wij de komende periode de dienstverlening optimaliseren.

Inschrijven
Het klantenpanel vindt plaats op maandag 20 mei van 18.30 tot 21.00 uur in ons nieuwe kantoor in Heiloo. Inschrijven voor het klantenpanel kan door onderstaand inschrijfformulier in te vullen en te mailen naar info@kennemerwonen.nl. Uiterlijk 6 mei ontvangt u van ons een uitnodiging .

Vragen?
Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van het klantpanel, dan kunt u mailen naar info@kennemerwonen.nl 

Klantenpanel - maandag 20 mei