activeren account

Met een "Mijn Kennemer Wonen" account, kunt u:
- Uw gegevens inzien: zoals de huidige huurprijs, het openstaande saldo en uw persoonlijke gegevens.
- Uw post digitaal ontvangen: wanneer u een "Mijn Kennemer Wonen" account activeert, ontvangt u uw post voortaan digitaal.
- Online zaken regelen: zoals het aanvragen van een verandering aan uw woning, een reparatieverzoek indienen, overlast melden, een betalingsregeling treffen of uw huur opzeggen.

U kunt alleen een account aanvragen als u huurder bent.

Veel gevraagd over activeren account

Mijn zaken worden geregeld door een bewindvoerder, kan ik wel een "Mijn Kennemer Wonen" account aanvragen?

Algemeen

Ja dat kan. Vul op onze website een aanvraag in. Wij sturen de activatiecode naar uw bewindvoerder. U vraagt uw bewindvoerder om deze code aan u te sturen. Zodra u deze heeft, kunt u met uw e-mailadres in combinatie met de activatiecode uw account aanmaken.

Wat zijn de voordelen van een "Mijn Kennemer Wonen" account?

Algemeen

  • U kunt sneller en gemakkelijker vragen stellen door gebruik van de ‘tegels’ op uw persoonlijke pagina.
    Omdat u inlogt op "Mijn Kennemer Wonen" zijn uw adresgegevens grotendeels al ingevuld. U kunt vervolgens de reparatieverzoeken volgen via "Lopende aanvragen".

  • U kunt altijd uw eigen saldo inzien.

  • U ontvangt voortaan uw post digitaal. (geen te late of verkeerde bezorging meer). U ontvangt een een bericht met een link. Via deze link kunt u uw document ‘ophalen’ en inzien. Elk document is een jaar inzichtelijk via Postex.

  • De jaarlijkse huurverhoging is al terug te vinden op uw persoonlijke pagina. Dit jaar verwachten wij vrijwel alle uitgaande correspondentie te kunnen tonen op uw persoonlijke pagina.

Ik huur samen met mijn partner een woning en wij willen allebei een account voor het huurdersportaal aanmaken. Kan dat?

Algemeen

Nee, dat is niet mogelijk. Er is maar één huurovereenkomst, dus er kan ook maar één account worden aangemaakt.