Klacht

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? U vindt bijvoorbeeld dat Kennemer Wonen u niet goed heeft behandeld, of dat wij iets niet goed hebben gerepareerd. Voor ons is dat een signaal om de dienstverlening te verbeteren. Neem contact met ons op via (072) 8 222 888. We zoeken dan samen naar een oplossing.

Veel gevraagd over klacht

Ik heb een klacht over de dienstverlening van Kennemer Wonen. Hoe kan ik mijn klacht indienen?

Dit vinden wij heel vervelend om te horen. Neem daarom snel contact met ons op via (072) 8 222 888. Wij zoeken dan direct naar een oplossing.

Het is ook mogelijk om op onze website het klachtenformulier in te vullen. Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, ontvangt u binnen twee dagen een reactie van ons. 

Wat gebeurt er als ik een klacht heb ingediend?

Wij vinden het heel belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Wij vinden het dan ook vervelend om te horen dat er iets mis is gegaan.

Binnen twee werkdagen nemen wij contact met u op om met u de klacht te bespreken en een oplossing te zoeken.