klacht

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Heeft u een klacht over de huur, over een medewerker of over het onderhoud in of aan uw woning? Laat ons dit dan direct weten. U kunt uw klacht online melden door een klachtenformulier in te vullen. Voor ons is dat een signaal om de dienstverlening te verbeteren. Bespreek het met ons. We zoeken dan samen naar een oplossing.

Veel gevraagd over klacht

Ik heb een klacht over de dienstverlening van Kennemer Wonen. Hoe kan ik mijn klacht indienen?

U kunt op onze site via Direct Regelen een klacht bij ons indienen. Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, ontvangt u binnen twee dagen een reactie van ons. Dit kan schriftelijk of als wij meer informatie nodig hebben ook telefonisch. Wij zullen zo snel mogelijk de klacht proberen af te handelen.

Wat gebeurt er als ik een klacht heb ingediend?

​Binnen twee werkdagen nemen wij contact met u op. Dit kan schriftelijk of als wij meer informatie nodig hebben ook telefonisch. Wij zullen zo snel mogelijk de klacht proberen af te handelen.