Algemeen
In plaats van op de link te klikken kun u ook het adres van de website die in de e-mail staat kopiëren en plakken in uw internetbalk. In deze e-mail staat ook een startcode. Deze code moet u invullen om de enquete op te starten.
Lukt het dat niet dan kunnen er verschillende oorzaken zijn:
1. U werkt met een verouderde internet browser.
Er zijn verschillende internet browsers zoals Internet Explorer, Chrome, Safari, Opera, Firefox of Edge. Als u de nieuwste versie download heeft u kans dat de link het doet. Bovendien zorgt u met de nieuwste versie dat uw computer weer veiliger is want hoe ouder uw internet browser des te groter de kans op een hack.
2. Uw instellingen in Windows staan niet goed.
Het gaat dan specifiek om het instellen van de standaard browser. Via deze link kunt u vinden wat u kunt doen om uw instellingen goed te zetten: https://www.seniorweb.nl/tip/tip-link-in-e-mail-en-of-webpagina-werkt-niet
3. Werkt u met een laptop of device van uw werkgever?
Dan kan het zijn dat de werkgever uw instellingen beheert en het daardoor wordt tegen gehouden.