Compliment

Bent u een huurder van Kennemer Wonen?

Gerelateerde vragen

Ik sta niet op het huurcontract. Kan Kennemer Wonen wel mijn vragen beantwoorden?

Algemeen

Kennemer Wonen kan alleen informatie geven aan de huurder zelf. Als u namens de huurder belt, dan willen wij zeker weten dat deze  toestemming aan u heeft gegeven. Wij kunnen vragen of de huurder zelf aan de telefoon kan komen om dit te bevestigen. Is dit niet mogelijk? Dan zullen wij vragen om eerst dit machtigingsformulier ingevuld en ondertekend bij ons aan te leveren.

Meer over dit onderwerp

Klopt het dat ik van jullie een enquête krijg over jullie dienstverlening?

Algemeen

Ja dat klopt. Kennemer Wonen doet regelmatig onderzoek om te weten hoe de huurders en woningzoekenden haar dienstverlening ervaren.

Dit onderzoek doen wij digitaal. Dit betekent dat u een mailtje krijgt met een linkje naar een vragenlijst. We hebben enquêtes over verschillende onderwerpen.  Hierbij moet u denken aan Reparaties, Woning zoeken, Nieuwe woning, Huur opzeggen, Onderhoud, en Contact.

Meer over dit onderwerp

Hoe vaak krijg ik een vragenlijst of enquête?

Algemeen

Als u een vragenlijst helemaal heeft ingevuld en afgerond dan krijgt u de volgende 3 maanden geen enquête meer.

 

Meer over dit onderwerp

Ik word gebeld door jullie om mee te doen aan een enquête, klopt dat?

Algemeen

Ja dat kan. Als er te weinig reacties zijn op de digitale vragenlijsten dan belt KWH uit onze naam. Er wordt gebeld op werkdagen tussen 17.30u - 20.30u en op zaterdag tussen 10.00u - 15.00u. De telefoonnummers waarmee zij bellen beginnen met één van de volgende nummers:

06-821…..

06-823…..

06-829…..

020-5207…

Meer over dit onderwerp

Kan ik teksten op deze website ook in een andere taal lezen?

Algemeen

Ja, dat kan! Klik hiervoor op het woordenboek bovenaan de pagina. Daarna klikt u een woord aan met een stippellijn. Klik daarna in het scherm op de knop ‘Vertaal’ en selecteer de taal die u wilt. U kunt kiezen uit 31 talen.

Meer over dit onderwerp

Hoe kan ik de tekst omzetten in simpele tekst?

Algemeen

Om tekst in simpele taal weer te geven, klikt u bovenaan de pagina op “Simpele tekst”.  Na een paar seconden ziet u een scherm verschijnen met verschillende kopjes. Hierin ziet u de tekst uitgelegd in korte, behapbare stukjes. U krijgt hiermee een goede eerste indruk van wat er staat. U moet nog wel de hele tekst lezen om alle informatie te krijgen.  

Meer over dit onderwerp

Hoe kan ik de teksten op de website laten voorlezen?

Algemeen

Om teksten voor te laten lezen, klikt u op de “Lees-voor-knop” bovenaan de pagina. U ziet nu  daarvoor op de blauwe knop met het vraagteken rechtsonderin de website. Hiermee zet u ‘Lees voor-knoppen’ verschijnen. Hiermee kunt u een stuk tekst kunt laten voorlezen. Deze knoppen kunt u ook terugvinden bij “Woordenboek” en “Simpele tekst”.

Tip: vergeet niet het geluid van uw computer aan te zetten.

Meer over dit onderwerp

Waarom kan ik de leeshulp niet gebruiken in het Mijn KennemerWonen account?

Algemeen

U kunt de leeshulp niet gebruiken in uw Mijn Kennemer Wonen account. Hier staat namelijk uw persoonlijke informatie in. Om te werken slaat de leeshulp teksten op, die daarna automatisch wordt vertaald of uitgelegd. We willen niet dat uw persoonlijke informatie per ongeluk op de verkeerde plek terechtkomt.

Meer over dit onderwerp