huur betalen via automatische incasso

U kunt de huur op verschillende manieren aan ons betalen. Een daarvan is via een automatische incasso. Dit is erg makkelijk. U regelt dit eenmalig en wij zorgen voortaan voor een juiste en tijdige afschrijving van de huur.

Veel gevraagd over huur betalen via automatische incasso

Ik heb net een machtigingsformulier ingeleverd. Wanneer wordt de huur dan automatisch afgeschreven?

Levert u het machtigingsformulier voor de 15e van de maand in, dan wordt de huur van de eerst volgende maand automatisch van uw rekening afgeschreven.

Hoe weet ik of mijn automatische incasso is gestopt?

Dat merkt u als uw huur niet meer automatisch wordt geïncasseerd op de eerste van de maand.

Wanneer wordt de huur automatisch afgeschreven?

De huur wordt rond de eerste van de maand van uw rekening afgeschreven. Het exacte moment van het afschrijven is afhankelijk van weekenden en feestdagen.

Ik wil de automatische incasso beëindigen. Hoe doe ik dat?

Als u niet langer wilt betalen per automatische incasso, moet u dit ons schriftelijk verzoeken met een kopie van uw legitimatie. Als u dit vóór de 15e van de maand bij ons inlevert, wordt de huur van de volgende maand niet meer automatisch afgeschreven.

Ik wil de huur automatisch betalen, wat moet ik doen?

Hiervoor moet u Kennemer Wonen machtigen. Gebruik hiervoor het machtigingsformulier. Stuur het ingevulde formulier per mail naar info@kennemerwonen.nl of per post naar Postbus 5010, 1802 TA Alkmaar.

Hoe krijg ik een machtigingsformulier?

U kunt een machtigingsformulier afdrukken vanaf onze website. Wij kunnen u ook een machtigingsformulier toesturen. Klik hier voor het machtigingsformulier

Hoe kan ik mijn huur betalen?

U kunt de huur op verschillende manieren betalen:

  • Via automatische incasso. Dit is erg makkelijk. U regelt dit eenmalig door het machtigingsformulier in te vullen en op te sturen, dan zorgen wij voortaan voor een juiste, tijdige afschrijving;
  • Via een overschrijving per bank;
  • Ook kunt u langskomen om te pinnen.

Contant betalen is niet mogelijk.

Ik heb een SEPA machtiging en nu is er een dubbele huur betaald. Kunt u het bedrag aan mij terugstorten?

Ja dat kan, wij kunnen hiervoor opdracht geven aan de administratie, dit duurt twee weken.

De snelste manier om uw geld terug te krijgen is wanneer u aan uw bank vraagt om het bedrag te laten storneren.

Meer vragen (5)