betalingsregeling

Lukt het u niet om op tijd te betalen? Laat het ons dan zo spoedig mogelijk weten. Samen gaan we kijken naar een oplossing, bijvoorbeeld in de vorm van een betalingsregeling. U betaalt de huur dan in termijnen.

Veel gevraagd over betalingsregeling

Ik kan mijn betalingsregeling deze maand niet betalen. Wat kan ik doen?

Neem contact op met Kennemer Wonen via telefoonnummer (072) 8 222 888.

Ik heb een huurachterstand. Wat kan ik doen?

Neemt u zo spoedig mogelijk contact met ons op. Samen gaan we kijken naar een oplossing, bijvoorbeeld in de vorm van een betalingsregeling. Onder de volgende voorwaarden kunnen wij een betalingsregeling met u treffen:

    • u betaalt uw achterstand in maximaal 6 maanden
    • het minimale bedrag per maand is €50,-
    • u moet naast de betalingsregeling uw lopende huur voor de eerste van de maand betalen
    • er wordt maximaal 1 keer per twaalf maanden een betalingsregeling per klant afgesloten

Wilt u een betalingsregeling met ons afsluiten, dit kunt u aanvragen op onze website bij "Mijn Kennemer Wonen". U kunt ook contact met ons opnemen via telefoonnummer (072) 8 222 888.

 

Welke voorwaarden gelden bij het afsluiten van een betalingsregeling?

Voor het afsluiten van een betalingsregeling gelden de volgende voorwaarden:

  • u betaalt uw achterstand in maximaal 6 maanden
  • het minimale bedrag per maand is €50,-
  • u moet naast de betalingsregeling uw lopende huur voor de eerste van de maand betalen
  • er wordt maximaal 1 keer per twaalf maanden een betalingsregeling per klant afgesloten

 

 

 

Kan ik een betalingsregeling treffen met Kennemer Wonen?

Ja, dat kan onder de volgende voorwaarden:

        • u betaalt uw achterstand in maximaal 6 maanden
        • het minimale bedrag per maand is €50,-
        • u moet naast de betalingsregeling uw lopende huur voor de eerste van de maand betalen
        • er wordt maximaal 1 keer per twaalf maanden een betalingsregeling per klant afgesloten
        U moet naast de betalingsregeling uw lopende huur voor de eerste van de maand betalen. Wilt u een betalingsregeling met ons afsluiten, dit kunt u aanvragen op onze website bij "Mijn Kennemer Wonen".
      U kunt ook contact met ons opnemen via telefoonnummer (072) 8 222 888.

Ik wil mijn afspraak afzeggen. Wat kan ik doen?

Neem contact met ons op via (072) 8 222 888. Kies optie 1 voor reparatieverzoeken.

Kan ik uitstel krijgen voor betaling van mijn factuur?

Ja, dat kan. Onder de volgende voorwaarden kunnen wij een betalingsregeling met u treffen:

    • u betaalt uw achterstand in maximaal 6 maanden
    • het minimale bedrag per maand is €50,-
    • u moet naast de betalingsregeling uw lopende huur voor de eerste van de maand betalen
    • er wordt maximaal 1 keer per 12 maanden een betalingsregeling per klant afgesloten

Wilt u een betalingsregeling met ons afsluiten, dit kunt u aanvragen op onze website bij "Mijn Kennemer Wonen".

U kunt ook contact met ons opnemen via telefoonnummer (072) 8 222 888.

 

Het lukt me niet om de afrekening servicekosten te betalen. Wat kan ik doen?

U kunt een betalingsregeling met ons treffen als u voldoet aan volgende voorwaarden :

  • u betaalt uw achterstand in maximaal 6 maanden
  • het minimale bedrag per maand is €50,-
  • u moet naast de betalingsregeling uw lopende huur voor de eerste van de maand betalen
  • er wordt maximaal 1 keer per 12 maanden een betalingsregeling per klant afgesloten

Wilt u een betalingsregeling met ons afsluiten, dit kunt u aanvragen op onze website bij "Mijn Kennemer Wonen"

U kunt ook contact met ons opnemen via telefoonnummer (072) 8 222 888.

 

Meer vragen (4)