lift

Veel appartementencomplexen zijn voorzien van liften. Ze zorgen voor vervoer van personen en goederen naar een etage. Het liftonderhoud doen we niet zelf. Wij schakelen hiervoor een extern bedrijf in.

Veel gevraagd over lift

De lift van ons appartementencomplex of flat heeft een storing. Wat moet ik doen?

Als de lift een storing heeft, belt u het telefoonnummer dat is aangegeven op de sticker op of bij de lift. Raakt u opgesloten in de lift, dan kunt u de alarmknop gebruiken in de lift zelf.

Komt Kennemer Wonen langs voor onderhoud aan de liften?

Kennemer Wonen komt niet zelf langs voor het onderhoud van liften. Wij hebben contracten afgesloten met verschillende bedrijven. In elke lift hangt een sticker van het bedrijf dat de lift in onderhoud heeft. Hierop staat welk nummer u kunt bellen in geval van een storing. Onderhoud wordt periodiek uitgevoerd. U wordt hiervan, indien nodig schriftelijk op de hoogte gebracht.

Wat moet ik doen als ik vast kom te zitten in de lift?

Al onze liften hebben een spreek- en luisterverbinding. Als u vastzit in de lift, dan kunt u op deze knop drukken. U krijgt dan rechtstreeks contact met het bedrijf dat de lift onderhoudt. Dit bedrijf komt vervolgens zo snel mogelijk langs.

Wie kan ik bellen als er een storing aan de lift is?

U kunt direct bellen met het onderhoudsbedrijf. Het telefoonnummer staat vermeld op de sticker in of bij de lift.

Wat als ik onnodig het liftonderhoudsbedrijf heb laten komen?

Als u het liftbedrijf laat langskomen zonder dat dit nodig is, dan zijn de kosten hiervan voor uw rekening.

Welk bedrijf doet het liftonderhoud bij appartementen complexen met huurders en kopers?

Dat is per appartementen complex verschillend. Als er een storing is aan de lift dan kunt u direct bellen met het onderhoudsbedrijf. Het telefoonnummer staat vermeld op de sticker in of bij de lift.

Meer vragen (3)