ramen/ deuren

Heeft u een reparatieverzoek aan ramen of deuren? Deze kunt u aan ons doorgeven.

Veel gevraagd over ramen/ deuren

Kan ik wat doen tegen de condensvorming op mijn dubbele beglazing?

Condensaanslag op de buitenkant van de ramen ontstaat door de buitentemperatuur. Hier kunt u niets aan doen en dit verdwijnt vanzelf weer. Doordat HR++ glas zo goed isoleert kan de buitenruit relatief koud worden waardoor in bepaalde omstandigheden condensatie op de buitenruit kan ontstaan.

Mijn voordeur is verrot, wat doet Kennemer Wonen daar aan?

Als de deur echt verrot is, neemt u dan contact op met Kennemer Wonen via telefoonnummer (072) 8 222 888. U kunt dan een afspraak maken met een medewerker vastgoedkwaliteit om naar uw deur te laten kijken.

Wie kan ik bellen bij een defect aan een kunststof kozijn of het hang- en sluitwerk hiervan?

U kunt direct bellen met SKK op telefoonnummer (0900) 8420.

Kan Kennemer Wonen mijn binnendeuren vervangen?

Nee, wij vervangen geen binnendeuren. Als de deur is beschadigd komt dit meestal door gebruik van de bewoner zelf. Wilt u toch nieuwe deuren, dan moet u dit schriftelijk bij ons aanvragen. Als wij akkoord zijn met uw aanvraag, mag u zelf uw binnendeuren vervangen. U krijgt hiervoor geen vergoeding. 

Hoe kan ik de vette aanslag van stickers op mijn nieuwe ruiten verwijderen?

Als een nieuwe ruit is geplaatst, zal de leverancier de sticker van de ruit verwijderen. Er kan een vette laag achter blijven op de plaats waar de sticker heeft gezeten. Er is geen specifiek schoonmaakmiddel voor het verwijderen van de ‘lijmresten’ van de sticker. Wij adviseren de ruit veelvuldig te reinigen met water. In de praktijk helpt een klein beetje spiritus door het water. Gebruik geen stickerverwijderaar. Dit kan het glas aantasten.

Meer vragen (2)